HTML

Az élet folyama

2010.03.01. 15:24 j.mara

Egyre jobbak a címek. Szerény meglátásom szerint blogom nagy eséllyel pályazhatna a "legérdektelenebb blog" címre.:) Rájöttem, hogy mégse kalandos az életem. Na de majd!!:D

Nagyon örülök a tavasznak, akármennyire is riogatnak, hogy jön vissza a hideg. Kimenni a napsütésbe, és rájönni, hogy mennyire hiányzott, a meleg szellő, a kisebb kabát és a fény. Amin túl vagyok, az néhány Poirot novella és film, Monty Python önéletrajza (Graham Chapman sajátja most következik), Úgyhogy most jókedvvel ébredek minden nap, különböző sütik megsütése. Sok-sok torna Rékával, ezért ma szabit vettem ki magamtól.

A robbanó pingvin: https://www.youtube.com/watch?v=1k1ccguXiws&NR=1

Nagy kalandom előtt elkezdtem adminisztrációsan is intézkedni, személyit készíttetni, erkölcsi bizonyítványt, referenciát kérni. Ja, és még keresnem kell Krakkóba valami jó kis szállást, mert húsvétkor oda készülünk.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv tervek monty python

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr431799891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása